Dylan

Bij mijn vorige review haalde ik al aan dat de kwaliteit van de producten zeer goed ogen. Maar helaas heb ik al vershillende producten ontvangen dat serieus na het aandraaien van 1 boutje al volledig uitelkaar vallen. Met een mail kom je niet ver, want er wordt haast niet op gereageerd en je krijgt in bijna geen elke geval een nieuwe onderdeel toegestuurd.

Vaak bieden ze andere onderdelen aan als het door jouw bestelde onderdeel opeens niet meer op voorraad blijkt ze zijn. Maar reken er maar niet op dat je het prijsverschil tussen die onderdelen netjes krijgt teruggestort op je rekening.

Snelheid moet sneller. Het duurt gemiddeld 1 tot 3 werkweken voordat je iets binnen krijgt. Het is onlogisch om producten te verkopen die niet eens op voorraad blijken te zijn. Terwij je als klant hier wel van uitgaat! En wanneer je als klant dan deze onderdelen besteld en uiteindlijk omtvangt. Dan mag je blij zijn dat de ontvangen onderdelen 100% werkend zijn. Want reken er maar niet op dat je deze vervangende onderdelen nog voor oudjaarsdag dit jaar ontvangt.

Aanbod van producten is zeer matig. Verder lopen de prijzen flink uit een. Producten worden her en der voor de hoofdprijs aan geprezen, andere voor een koopje. Zo af en toe verkopen ze uitzonderlijke prodcuten die niet overal verkocht worden. Dat is wel een klein pluspluspunt.

In totaal hier 2 aankopen gedaan verdeeld over een half jaar. De rest van de aankopen gedaan bij Tomoshop.nl. kortom: ruime aanbod, top kwalitiet, top service en locatie. Snelle levering; vanmorgen bestellen en dezelfde werkdag al ophalen. Misschien dat jullie wat kunnen leren van hun. Stop met het gebruiken van dat Corona excuus. Als zij bestellingen op tijd kunnen leveren, dan moeten jullie dat ook kunnen. Mij ben je als klant kwijt. Tomoshop.nl heeft zeker al wat kunnen verdienen aan mij. ;)

Score voor Tomos Parts: 2/5
Diversen producten met een korte levensduuruur