De chauffeur die het kwam brengen is een behoorlijke hork. Ineens stond hij voor de deur terwijl wij bezig waren met de oplevering van onze woning. We stonden boven en vroegen via het raam of het toilet voor ons was bestemd. Het toilet was namelijk niet op de afgesproken dag geleverd dus we waren in verwarring. Met een shag nog in zijn mond, mompelde hij iets onverstaanbaarbaar terug. Toen wij zeiden dat we even naar beneden zouden komen, maakte hij aanstalten om weg te gaan. We riepen nogmaals maar "meneer" keek niet meer op of om en reed letterlijk vol gas weg, ons in onwetendheid achter latende. Na telefonisch contact te hebben gezocht, bleek het toilet idd voor ons bestemd te zijn. Er zit geen slot op de deur waardoor iedereen gebruik zou kunnen maken van het toilet en door de wind klappert de deur steeds open en dicht wat weer voor geluidsoverlast zorgt snachts. Ik heb zelf maar een slot gekocht maar weet niet hoe dit nu moet wanneer het toilet wordt gereinigd. Worden we daar vooraf van op de hoogte gesteld?

Score voor Toiletmaat: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Huur mobiel toilet