Remco

Helaas ook een mindere ervaring met Toiletmaat.nl
Voor een feestje een plaszuil en Dixie gehuurd, werd keurig door Boels op de afgesproken dag afgeleverd. In alle communicatie ging ik er vanuit dat de twee toiletten op maandag zouden worden opgehaald (weekendhuur) en nu krijg ik te horen dat het vrijdag gaat worden.
Vervolgens contact gehad met Toiletmaat en deze geeft vervolgens aan dat het in de algemene voorwaarden staat dat er binnen 8 dagen opgehaald zal worden en dat er nergens staat dat het toilet op maandag zou worden opgehaald. Vervolgens geef ik aan dat dit mij niet duidelijk was en dan krijg ik te horen dat dit in de toilettenwereld altijd zo werkt, waarop ik aangeef dat ik dan blij ben niet in de toilettenwereld te werken (want ik hou van helder en duidelijk communiceren).
De medewerker blijft helaas wijzen naar algemene voorwaarden en heeft geen enkel inlevingsvermogen. Vervolgens wil hij het gesprek niet meer aangaan.
Dat toiletten op ene andere dag worden opgehaald dan verwacht is voor mij niet het probleem. Wanneer was aangegeven dat de rijroute op vrijdag is dan had ik hier rekening mee kunnen houden en eventueel een andere keuze kunnen maken.
Het gaat dus om helder en duidelijk communiceren en 'managing expectations' daar schiet men duidleijk tekort bij toiletmaat.nl.
Jammer want mooi concept.
Alle lof voor Boels en de medewerkers van Boels, de daadwerkelijke uitvoerders van de opdracht.

Score voor Toiletmaat: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Huur Dixie toilet