Beste dame, heer, helaas heb ik geen goede ervaring met uw bedrijf. Via internet prima info en goed proces qua inkoop.
Aankoop is woensdag 12 september jl gedaan, order 2102091 (betaling met ideal verricht a € 119,00). Op 13 september gebeld door verkoop-binnendienst met de melding dat het product (luxe toilet) niet voorradig was en of ik een alternatief (standaard toilet) kon gebruiken voor het tuinfeest (op zondag 16 september!). Dat is zo bevestigd, inclusief de mondelinge melding dat de restitutie zsm zou worden overgemaakt en de levering op vrijdag 14 september zou plaats vinden. Vrijdag om 17.30 gebeld, nog operationeel, maar lang in de wacht gestaan en uiteindelijk een voicemail in moeten spreken. Op zaterdag nog gebruik gemaakt van het WhatsApp nr om contact te zoeken. Op beiden tot nu toe geen feedback. Vanmiddag (19 september) werd het toilet geleverd. Zelf niet thuis, maar de chauffeur heeft op het adres de informatie ontvangen dat het feest al is geweest en dat tevens de afhaalinstructie (vanaf maandag) via de site ook direct was geregeld bij de aankoop. Kortom, ik hoop op een reactie en daarnaast dat de € 119,00 op korte termijn terug wordt betaald. Met vriendelijke groet.

Score voor Toiletmaat: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
LUXE Toilet / Standaard Toilet