In eerste instantie lijkt alles goed te gaan! Reviews zijn goed dus ik heb online besteld. (toilet nodig voor een weekend) Online besteld met de vraag of zijn 30 min voor levering willen bellen. geen moeilijke vraag leek mij? en werd ook gemeld op de bevestiging.

Op de dag van levering (vrijdag 25-05) ben ik zelf het feest aan het voorbereiden in de schuur. Tot mijn verbazing staat als ik de schuur uit loop "opeens" een toilet naast het huis in het gemeente perkje. Gezien het feest en de gasten zich in de achtertuin gingen bevinden was ik hier natuurlijk niet erg blij mee. Hij past ook niet door de poort, dus zelf op zijn plek zetten ging gewoon niet...

Ik heb toen 5x maal gebeld en 2 maal ingesproken. Je wordt lang in de wacht gehouden en ze proberen je het gevoel te gegeven dat er 40 telefonisten werken, je krijgt steeds te horen dat iedereen in gesprek is. je kunt dan na 5 min een terugbel verzoek achter laten, en dan wordt de verbinding verbroken! Dit heb ik dus enkele keren gedaan, maar terug gebeld worden ho maar..

heb me er toen maar overheen gezet en de gasten binnen en boven naar het toilet laten laten gaan. ik heb het toilet nog naar onze parkeerplek geschoven, zodat deze niet in het gemeente perkje stond. maar uiteraard is het toilet nu niet gebruikt.. erg jammer van ons geld.

En tot mijn grote verbazing heb ik het toilet voor één weekend gehuurd en staat het er nu nog?
Kortom: Erg vreemde firma, houdt zich niet aan afspraken en zijn moeilijk (lees; NIET) telefonisch bereikbaar.. ik zou lekker even verder zoeken als je een toilet nodig hebt.

Score voor Toiletmaat: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Toilet huur voor een weekend.