Wat vond je van de smaak van de TimFit SX-5 ?
Vond je TimFit-SX5 eenvoudig te volgen ?
Ben je tevreden over het Afslankresultaat van TimFit-SX5 ?
Is je TimFit.com bestelling snel geleverd door PostNL ?

F

De shakes vond ik ietwat chemisch smaken en ik ben niet afgeslankt. Bovendien kreeg ik door de soja een verstoorde hormoonhuishouding en hevige opvliegers. Er mag duidelijker vermeld worden dat er soja inzit.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Beste, Dank u wel voor uw feedback. U geeft in uw review aan dat u niet wist dat er soja in onze TimFit Maaltijdshakes zit. Echter staat Soja in vetgedrukte letters op onze dozen waarin de zakjes shakes zitten. Ook geeft u aan dat door de soja in onze shakes uw hormoonhuishouding is verstoord en daardoor hevige opvliegers heeft gekregen. In TimFit zit maar een hele geringe hoeveelheid Soja en daarbij kan Soja juist een positieve bijdrage leveren als je in de overgang bent. Ik wil u daarom graag verwijzen naar deze website: https://www.natuurdietisten.nl/soja-na-de-menopauze/ Als u hevige hormoonschommelingen en opvliegers ervaart raden wij u aan om een arts te raadplegen die u hierbij kan helpen. Mocht u nog vragen hebben stuur ons gerust een een bericht. Wij helpen u graag! Met vriendelijke groet, Team TimFit

Score voor TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht: 3.5/5
Zou u dit TimFit.com aanbevelen? Ja