Prijs / kwaliteitverhouding

Wij hebben een houten hekwerk laten plaatsen.

Goede afspraken met Aalt Jan kunnen maken

De uitvoering stond ruim van te voren gepland, dus mijn man had die dag speciaal vrij genomen van het werk om thuis te zijn als de omheining geplaatst zou worden.
Bellen jullie 1 dag van te voren af omdat het te warm was. Nou het was de hele week al warm en de voorspellingen waren ook zo dus daar waren wij echt niet blij mee!!!!

Reactie Timbersteel:

Beste mevrouw,
Bedankt voor het invullen van uw review, dit wordt altijd gewaardeerd.
Op het moment dat de planning voor het monteren van de omheining vastgezet is, was het nog niet bekend dat het extreem warm ging worden. Omdat het een gecreosoteerde omheining betreft, kunnen en mogen wij onze werknemers onder deze omstandigheden niet aan het werk laten gaan. Wij hadden gehoopt dat het nog wat kouder zou worden, maar dat was helaas niet het geval. Uiteraard hadden wij u daarover in het begin van de week kunnen inlichten, echter is dat door omstandigheden niet door ons gedaan, waarvoor wij onze welgemeende excuses willen aanbieden. Zoals u ook weet hebben wij zo snel als mogelijk was alsnog de houten omheining gemonteerd. Wij zullen nieuwe klanten beter uitleggen dat het bij het plaatsen van gecreosoteerd hout niet te warm mag zijn en tijdig aangeven dat een montageplanning hierdoor eventueel gewijzigd moet worden.
Herman Dijkhuizen
TIMBERSTEEL HEKWERKEN

Score voor Timbersteel: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Houten omheining