Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de technieker ervaren?
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

Vandenberk

De beloofde terugname van de lift vervalt al na enkele jaren .
De beloofde terugname van de lift vervalt al na enkele jaren .
Kostelijk onderhoudscontract ,waar je niet onderuit kan , ook al wordt de lift niet meer gebruikt na een sterfgeval. De lift is dan al te oud om teruggenomen te worden en men laat je in de waan dat er niet kan opgezegd worden...Bovendien moet er dan een verbrekingsvergoeding betaald worden van 2/12de van de onderhoudsbeurt en moet je ook nog bewijzen dat de laatste gebruiker naar het rusthuis gegaan is... En dit na 10 jaar betaald te hebben . Schandalig noem ik dit...

Marie Gijbels

Deze traplift had ik al vroeger moeten aanschaffen. Nu kan ik veilig de trap op en af zonder enige moeite. Wat een luxe !

Lefever Jenny

Ben tevreden de mensen zijn vriendelijk ik moet niet lang wachten als ik iets voor heb ben zeer tevreden

Roelens John

Ik ben uiterst tevreden met mijn traplift en heb ze reeds aanbevolen aan veel personen. Ze is uiterst vakkundig geplaatst. Ik neem nooit meer de trap uit voorzichtigheid en veiligheid.

Patriek Leman

Veel te veel zaken die kapot zijn gegaan. Technieker komt en doe de verkeerde herstelling maar ik moet wel betalen.
Veel te veel geld voor de verplaatsing kosten.
Conclusie ik raad het...
Veel te veel geld voor de verplaatsing kosten.
Conclusie ik raad het niemand aan, in tegendeel iedereen die bij mij al weest kijken is raad ik aan om zeker niet bij jullie te kopen.

Van Opdenbosch Godelieve

1 x een defekt gehad. Door contract was hieraan binnen de 2 uren verholpen waarvoor grote dank

Xavier Van Burm

Ongelofelijke prutsers

MEYFROOTS Marie-Therese

Een twaalftal jaren geleden werd bij mij de diagnose gesteld dat ik lijd aan de Ziekte van Parkinson. Naar aanleiding van het steeds minder mobiel worden, heb ik besloten op zoek te gaan naar een... Een twaalftal jaren geleden werd bij mij de diagnose gesteld dat ik lijd aan de Ziekte van Parkinson. Naar aanleiding van het steeds minder mobiel worden, heb ik besloten op zoek te gaan naar een firma voor het plaatsen van een traplift.
Mijn speurtocht bracht mij ten slotte bij TKE. Ik werd op vakkundige wijze op de hoogte gebracht van alle info qua model, plaatsing, verzekering en tussenkomst van het VAPH.
Na opstellen van het contract kreeg ik snel bezoek van een technieker die de nodige opmetingen deed en nog een paar weken later werd de traplift geplaatst op deskundige wijze in december 2018.
Het periodieke onderhoud werd steeds op het juiste tijdstip uitgevoerd en ik kon steeds rekenen op een snelle bediening bij het optreden van een euvel (zelfs in de week-end). De dienst na verkoop verdient dus een dikke pluim.
Dit alles in acht genomen zou ik TKE ten zeerste aanraden aan diegenen die zinnens zijn een traplift aan te schaffen.

Jacqueline Albert

Hele fijne en bekwame medewerkers. Weten waarmee ze bezig zijn. Goed geholpen aan de telefoon tijdens het eerste contact, de verkoper die langskwam gaf ons ook correcte en duidelijke informatie en... Hele fijne en bekwame medewerkers. Weten waarmee ze bezig zijn. Goed geholpen aan de telefoon tijdens het eerste contact, de verkoper die langskwam gaf ons ook correcte en duidelijke informatie en een vrijblijvende offerte. We hebben dan even alles overwogen en besloten om de traplift aan te schaffen. De installatie ging ook zeer vlot en de man werkte zeer proper. Heel fijn dat je de bekleding van de stoel kan kiezen en dat de traplift opvouwbaar is. Raden we zeker aan!

Joseph Descheemaeker

Alles verliep vlot: van offerte, bestelling tot en met installatie. Wij hebben geen problemen ondervonden. TK Home Solutions is een betrouwbare firma. Een echte aanrader.