Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de monteur ervaren?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

Jan van der Aa

Bar slecht. Onduidelijke informatie; komt niet overeen met installatie

Van Koeckhoven Swa

Een drietal weken geleden werd een TKE-lift geplaatst. Werkt goed maar met één probleem. Bij ingebruiknemen van de lift via de joystick, krijg ik eerst rode verklikkerlichten. Na tweede poging pas... Een drietal weken geleden werd een TKE-lift geplaatst. Werkt goed maar met één probleem. Bij ingebruiknemen van de lift via de joystick, krijg ik eerst rode verklikkerlichten. Na tweede poging pas groene lichten en kan de lift in werking gesteld worden. Heb dit probleem aangekaart en dat zou komen omdat de lift eerst uit "slaapstand" moet komen. Ik heb de indruk dat ik met een kluitje in het riet wordt gestuurd. Nog iemand ervaring met dit probleem ? Dit is een erg stresserende ervaring voor mijn 96-jarige vader !!

A. Spaan.

Heeft s' nachts veel lawaai een soort van stoomafblasen. Komt voor de deuropening te staan. Dus moet altijd weer naar boven geleid worden. De traplift werkt opzich goed en ben er tevreden over.... Heeft s' nachts veel lawaai een soort van stoomafblasen. Komt voor de deuropening te staan. Dus moet altijd weer naar boven geleid worden. De traplift werkt opzich goed en ben er tevreden over. Maar alhoewel dat 5 sterren zou zijn. Verknoeid, de rest mijn inziens alles.

Particulier

Het duurt lang voor ze contact opnemen met terugname van een traplift. En omslagtig om bij de juiste persoon of afdeling te komen.

MAXX

Komen niet opdagen voor onderhoud.

Mariette

Walgelijke werknemers

Lodewijk Leenaerts

Met deze beoordeling wil ik mijn opmerking van 19.03.2023 rechtzetten. Waarom?
Met deze beoordeling wil ik mijn opmerking van 19.03.2023 rechtzetten. Waarom?
De adviseur waarover die review gaat werd ontslagen en werden mijn vragen met hem niet beantwoord. Na een telefoongesprek via het nummer 0477 820 484 met de Firma TKS werd ik nu wel binnen een korte termijn verder geholpen en kan ik sinds 6 april reeds gebruik maken van mijn bestelde traplift.

Leenaerts Lodewijk

Geweldig goed bespraakte adviseur die medio januari ons contacteerde. Met brio ons een traplift beloofde binnen de 4 à 5 weken en dat meermaals herhaalde, ons zijn adreskaartje aanbood met het... Geweldig goed bespraakte adviseur die medio januari ons contacteerde. Met brio ons een traplift beloofde binnen de 4 à 5 weken en dat meermaals herhaalde, ons zijn adreskaartje aanbood met het gezegde dat hij steeds bereikbaar was voor onze vragen. Maar het is onmogelijk hem vragen te stellen want hij neemt zin telefoon nooit op. Berichtjes inspreken na de beep worden ook niet beantwoord. Een erg teleurstellende ervaring. Na verschillende telefoontjes naar het bedrijf zelf krijg ik uiteindelijk een vriendelijke mevrouw die mijn vaag zou mailen naar de dienst productie . Nu wacht weerom daarop voor de tweede week op een antwoord. HET IS EEN PIJNLIJKE ERVARING.

J.T. Suselbeek

De lift voldoet niet aan de verwachting, de stoel gaat niet in één vloeiende beweging naar boven. De stoel gaat ongelijkmatig en hangt op bepaalde punten scheef.