Hilde H.

In maart bestelde ik een jaarabonnement bij De thuisbloemist, Mr. van der Hoeven. De positieve reviews en de voordelige prijs hadden me uiteindelijk overhaald om voor zijn bedrijf te kiezen ipv bij een bloemenbedrijf in België. Maar groot is mijn spijt!
De eerste levering werd precies op tijd en volgens afspraak geleverd, maar in april, mei en juni werden er geen bloemen geleverd op de afgsproken data. Telkens moest ik de zaakvoerder bellen om hem eraan te herinneren dat het boeket niet geleverd was. Het euvel werd dan wel onmiddellijk in orde gebracht, maar dit is niet de normale gang van zaken en getuigt van weinig professionaliteit.
Een bloemenabonnement kan je dus best niet bij De thuisbloemist aangaan!

Goede kwaliteit van de bloemen.
Het niet nakomen van de levertermijn!

Reactie Thuisbloemist:

Geachte klant, inderdaad zijn wij vergeten dit bloemenabonnement in ons systeem te zetten, excuses hiervoor maar wij hebben ongeveer 3.000 bestellingen per jaar en dan kan er wel eens een bestelling vergeten worden helaas. Wij proberen er alles aan te doen de klant zo goed mogelijk te voorzien van de bestelling. Wij hebben U ook aangeboden een gratis boeket te leveren doordat dit duidelijk onze fout is. Met vriendelijke groet, Jasper van der Hoeven

Score voor Thuisbloemist: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw