Bart

Uitstekende service, erg voorkomend, goede uitleg.

Toelichting

Tijdsduur van de reparatie werd licht onderschat

Manon

Zeer vriendelijke medewerkers en uitermate goede, snelle service!

Gerard Marsman

Klantvriendelijk , deskundig personeel !

Toelichting

Binnen half uur nieuwe accu in m,n smartphone ! En betaalbaar !

Jeroen de Wijn

Vervangen van het scherm van mijn iPhone 12. Duidelijke uitleg over het verschil tussen een LCD scherm, ThePhoneLab scherm en een refurbished Apple scherm. Gekozen voor Apple scherm en ik merk... Vervangen van het scherm van mijn iPhone 12. Duidelijke uitleg over het verschil tussen een LCD scherm, ThePhoneLab scherm en een refurbished Apple scherm. Gekozen voor Apple scherm en ik merk gelijk het verschil.

Nathalie

Geweldig!

Toelichting

Telefoon was eigenlijk niet meer te redden, toch een tijdelijke oplossing gevonden. Super service. Vriendelijke mensen die met de klant meedenken. Top!

Willem

Uitstekend

Toelichting

Geholpen door een zeer enthousiaste EN kundige medewerker

Patricia Duineveld

Super vriendelijk, goede service, top bedrijf!

Toelichting

Vocht in mobiel, gereinigd en oxidatie verwijderd geheel kosteloos. Echter probleem bleef binnen 2 dagen was er een nieuwe USB poort, alles werkt weer. Kei blij!!!

Jan den Besten

Klantvriendelijk en meedenken

Toelichting

Alles is keurig geregeld volgens afspraak.

Peter

Snelle en vriendelijke service. Het was echt in 30 minuten klaar

hans

Aardige, behulpzame medewerker. ik had vijf sterren gegeven als ik niet terug had hoeven komen omdat bij thuiskomst inloggen ineens onmogelijk was (door een niet goed vastgezet hcontactje, bleek... Aardige, behulpzame medewerker. ik had vijf sterren gegeven als ik niet terug had hoeven komen omdat bij thuiskomst inloggen ineens onmogelijk was (door een niet goed vastgezet hcontactje, bleek later).

Toelichting

ander dingetje : op jullie site staat een ander advies dan wat ik te horen kreeg (van een andere medewerker) in de winkel m.b.t. eerste keer opladen nieuwe batterij in ipad of iphone. medewerker :... ander dingetje : op jullie site staat een ander advies dan wat ik te horen kreeg (van een andere medewerker) in de winkel m.b.t. eerste keer opladen nieuwe batterij in ipad of iphone. medewerker : ‘hoeft allemaal niet op die manier, apple-apparaten registreren dat niet’, terwijl site het heeft over ipad of iphone, en dat toch echt uitsluitend en alleen apple-producten zijn.