Jan den Besten

Klantvriendelijk en meedenken

Toelichting

Alles is keurig geregeld volgens afspraak.

Peter

Snelle en vriendelijke service. Het was echt in 30 minuten klaar

hans

Aardige, behulpzame medewerker. ik had vijf sterren gegeven als ik niet terug had hoeven komen omdat bij thuiskomst inloggen ineens onmogelijk was (door een niet goed vastgezet hcontactje, bleek... Aardige, behulpzame medewerker. ik had vijf sterren gegeven als ik niet terug had hoeven komen omdat bij thuiskomst inloggen ineens onmogelijk was (door een niet goed vastgezet hcontactje, bleek later).

Toelichting

ander dingetje : op jullie site staat een ander advies dan wat ik te horen kreeg (van een andere medewerker) in de winkel m.b.t. eerste keer opladen nieuwe batterij in ipad of iphone. medewerker :... ander dingetje : op jullie site staat een ander advies dan wat ik te horen kreeg (van een andere medewerker) in de winkel m.b.t. eerste keer opladen nieuwe batterij in ipad of iphone. medewerker : ‘hoeft allemaal niet op die manier, apple-apparaten registreren dat niet’, terwijl site het heeft over ipad of iphone, en dat toch echt uitsluitend en alleen apple-producten zijn.

Cathelijne

Top service

Toelichting

Kundig en vriendelijk. Bij problemen met mijn telefoon kom ik hier voor een snelle en goede oplossing.

Rick

Uitstekende service

Toelichting

Uitleg snelle reactie en snelle reparatie

Jan

Heel erg goed. Vriendelijk en voorkomend personeel, met vakkennis.

Toelichting

Langs geweest voor een laptop reparatie en geweldig geholpen en het probleem opgelost.

Pool Water Treatment

Uitstekend

Toelichting

Twee keer achter elkaar een storing op mijn laptop direct c.q. binnen een paar uur kosteloos verholpen

Wesley

Goede Service mindere Communicatie

Toelichting

Afspraak was 26-03 gemaakt voor 30-03 echter 29-03 pas gehoord dat deze niet door kon gaan ivm dat onderdelen besteld moesten worden. Hiervoor moest begrijpelijk een voorschot betaald worden echter... Afspraak was 26-03 gemaakt voor 30-03 echter 29-03 pas gehoord dat deze niet door kon gaan ivm dat onderdelen besteld moesten worden. Hiervoor moest begrijpelijk een voorschot betaald worden echter kreeg ik die mail pas 02-04. Daarna wel netjes gebeld voor de binnenkomst van het onderdeel. Helaas onverhoopt wat mis gegaan tijdens repareren, maar prima opgelost ondanks dat er nu een andere kleur op zit.