Martine

Op dinsdag 9 april bezocht ik voor de tweede maal The PhoneLab aan de Beethovenstraat te Amsterdam. Net zoals de eerste keer werd ik daar zeer beleefd te woord gestaan en werd het probleem met mijn telefoon bekeken. Er volgde een duidelijke uitleg over het probleem, de reparatie en de kosten van de reparatie. De reparatie zou een uur duren. Binnen een uur kwam ik terug en was mijn telefoon al gerepareerd. Ik kreeg meteen mijn telefoon in de hand gedrukt, met daarbij de uitleg hoe de reparatie was verlopen en dat de telefoon nu weer naar behoren werkte. Ik zat rustig in de winkel op een wachtplek en kon zelf bekijken of ik vond dat mijn telefoon weer naar behoren werkte. Na 10 minuten ging ik afrekenen bij de kassa en verliet ik de winkel. Bij het afrekenen werd mij ook nog uitgelegd dat de bon automatisch naar mijn mailbox verzonden zou worden en dat ik garantie had op de reparatie. De bon kreeg ik inderdaad binnen in mijn mailbox.

Toelichting

Ik ben meer dan tevreden over de vriendelijke en beschaafde jonge medewerkers die niet alleen zeer klantvriendelijk zijn, maar ook problemen met telefoons snel verhelpen. Het is niet leuk als je telefoon kapot is, maar ik zou graag dagelijks door hen geholpen willen worden. Kortom: alle hulde voor deze geweldige jonge mannen!!!

Naar welk filiaal bent u geweest?

Beethovenstraat - Amsterdam

Score voor ThePhoneLab: 5/5