Sanne

SUPER SLECHT! Afgelopen zondag (4-2) carnavalskleding besteld. Nu staat er heel leuk op de site: voor 21.00 uur besteld, zelfde dag verzonden. Ik snap dat dit op zondag niet het geval is, maar ik verwacht dan dat hij op maandag wordt verzonden. Ik heb erbij gezet uiterlijk 7-2, omdat ik 8-2 de kleding nodig heb. Nu heb ik nog steeds niks gehoord van het bedrijf, geen mail of niks. Ik weet nu dus niet of mijn bestelling onderweg is, hij had er eigenlijk al moeten zijn als ik de informatie op de site moet geloven. Het bedrijf is niet te bereiken, mail krijg ik terug, chat is gesloten en aan de telefoon 52 wachtenden voor me. Heel slecht, zorg er gewoon voor dat je klanten te woord kunt staan. Stuur even een mailtje: sorry, uw bestelling is vertraagd, die en die dag verwachten wij het te bezorgen. DAN WEET IK WAAR IK AAN TOE BEN. Nu moet ik misschien straks last minute nog een carnavalsoutfit gaan scoren, omdat dit bedrijf niet op tijd levert. Ik snap dat het heel druk is ivm carnaval, maar hou je klanten op de hoogte aub.

groot assortiment

Klanten op de hoogte houden
Niet op de site zetten voor 21.00 besteld dezelfde dag verzonden, hiermee lieg je klanten voor.
Duidelijk op de site zetten of een pakje op voorraad is en wanneer jullie het verwachten te kunnen leveren.
BEREIKBAAR ZIJN. Zowel via mail, telefoon als chat.

Score voor Themakleding-benelux.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw