Inge

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Ook ik heb hier besteld omdat ze beweren je bestelling de volgende dag te leveren. Nou geloof me, ik ben nu ruim 14 dagen verder en heb nog steeds niets ontvangen. Op 4 januari 2018 mijn bestelling gedaan, na 21:00 uur. Dus verwachte dat het op vrijdag verzonden zou worden en ik mijn bestelling zaterdag in huis zou hebben. Maar nee, op donderdag 11 januari had ik nog steeds niets ontvangen. Eerst maar eens gebeld (7 wachtenden voor mij en ruim 30 min aan de telefoon gewacht), vervolgens krijg ik een meisje aan de telefoon die mij beweerde dat mijn bestelling dezelfde dag nog verzonden werd. Ook hierin werd ik voorgelogen, namelijk weer niets ontvangen! Vervolgens een mail verstuurd, daarin werd beweerd dat mijn bestelling op donderdag 17 januari 2018 verstuurd zou worden. Ik ontving al geen track en trace code, waardoor mijn vermoeden bevestigd werd. Weer niets ontvangen. Bellen heeft geen zin, aangezien ik vandaag 14 wachtenden voor mij had en daardoor meer dan een uur in de wacht heb gehangen. Mailen heeft ook geen zin, je krijgt een standaard antwoord, dat de mail binnen 2 dagen beantwoord wordt. Maar ze sturen ook niet even een mail vanuit het bedrijf dat de bestelling vertraging o.i.d. heeft. Je wordt dus schandalig behandeld, en voorgelogen. Tot de dag van vandaag nog niets ontvangen terwijl alles keurig dezelfde avond van bestellen via Ideal betaald is. Ook zijn ze hun keurmerk niet waardig, ook die ga ik inlichten over deze zeer slechte service. Bah, wat een nare ervaring met dit bedrijf.

Hun sterkte punt is dat ze beweren dat alles op voorraad is, terwijl dat dus niet het geval is. Liegen zijn ze dus heel erg goed in.

Wees eerlijk en hou de klant op de hoogte, ook dit doen ze namelijk niet. Ze beweren mij een mail te hebben gestuurd, maar dat was zogenaamd mis gegaan.

Score voor Themakleding-benelux.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw