Reviews

8.4 / 10
692 beoordelingen
Schrijf beoordeling

Anoniem

1/10

28 oktober een jurkje besteld, totale kosten €37,90; DHL beweerde dat het bezorgd was, maar niks bleek minder waar te zijn dus gelijk Musthaves op de hoogte gesteld. Er moest een onderzoek ingesteld worden, helaas wees het eerste onderzoek er op uit dat het in mijn brievenbus moest zitten maar ook dit was niet het geval ik had immers aangegeven het niet ontvangen te hebben. Musthaves moest een tweede onderzoek instellen en wees mij erop dat dit zeer kostbaar was en als het wel boven water kwam de kosten voor mijn rekening kwamen, de kosten werden alleen niet benoemd. Vandaag 18 november te horen gekregen dat het pakketje toch echt kwijt is, joh dat wist ik al. De service vind ik echt om te huilen, ik betalende klant moest wachten op uitslagen van onderzoeken terwijl ik als klant gedupeerd ben gezien ik met lege handen stond. Musthaves er meerdere malen op gewezen dat ze de klant hier niet de dupe van kunnen laten zijn en mijn inziens een nieuw jurkje hadden kunnen opsturen, waar hebben we het ook over; 1 jurkje!? Lijkt mij minder kostbaar dan de onderzoeken en ervoor zorgen dat je een goede klanttevredenheid na streeft, maar dat blijkt helaas geen prioriteit van Musthaves, die gooit de klant liever in langdurige procedures. Met als gevolg dat het jurkje nu dus kwijt blijkt en niet meer in mijn maat te verkrijgen is. Ik krijg nu een zelfde shoptegoed, geldig tot eind februari zodat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen. Alsof ik daar het vertrouwen nog in heb!? Tot overmaat van ramp zie ik in review hieronder; na melding klacht direct nieuwe verzending gekregen, echt serieus!? Jullie slaan de plank wat mij betreft toch behoorlijk mis. Ik snap het dat er regels zijn, maar volgens mij staat de klant ten alle tijden centraal.... Ik vind dit zeer betreurend en vind het jammer te moeten zeggen hier nooit meer te willen bestellen!

Reactie The Musthaves:

Hi Annemiek,
Wat onwijs vervelend dat dit het geval is. We zien inderdaad dat wij onderzoeken zijn gestart naar jouw bestelling, gezien jij de bestelling niet had ontvangen. Zoals eerder aangegeven is dit de procedure welke wij volgen wanneer de klant aangeeft een pakketje niet te hebben ontvangen. Helaas hebben we van DHL vernomen dat jouw pakketje vermist is geraakt en dat deze niet meer bij je bezorgd kan worden.
Doordat het item uit jouw bestelling volledig uitverkocht is geraakt, kunnen wij deze niet opnieuw naar je versturen. Als het item nog wel op voorraad was dan hadden wij deze uiteraard direct opnieuw naar je verzonden. Wij kunnen helaas geen item versturen, welke wij niet meer hebben.
We vinden het jammer om te vernemen dat jij niet tevreden bent met de geboden tegoedcode, dit hebben wij helaas niet van je mogen vernemen in een eerder bericht. Uiteraard is het mogelijk om het bedrag van jouw bestelling gecrediteerd te krijgen, dit hadden we graag van jou vernomen zodat we dit direct voor je in orde hadden kunnen maken.
We zullen je nog een mailtje sturen hierover zodat dit zo snel mogelijk voor je in orde gemaakt zal worden!
Mvg, Team TheMusthaves


Score voor The Musthaves: 0.5/5
Geslacht: Vrouw
Aangekocht product: