Slechte klantenservice. Het bestelde artikel was te groot en van zeer slechte kwaliteit. Ik kon het artikel alleen nog maar retourneren (voor €4,95!) in ruil voor een waardebon omdat de retourtermijn verstreken was. Het artikel was een kerstcadeau en kon daardoor niet eerder geretourneerd worden. Ik had verwacht dat dit bedrijf een betere klantenservice zou hebben, helemaal in deze tijd waarin er heel veel online wordt besteld. Ik zal hier nooit meer iets bestellen bij TheMusthaves.

Reactie Fashion Musthaves:

Hi Joël,
Wat vervelend om te horen! Echter zoals ook aangegeven per e-mail heb jij jouw bestelling al bijna een maand in huis. In deze hanteren wij een retourtermijn van 14 dagen, wat ook staat aangegeven op onze website. Daar wij dit toch onwijs vervelend vinden hebben wij jou daarom als service een uitzondering geboden dat jij het item ondanks alsnog retour mag sturen en wij jou een tegoedcode schenken voor het volledige bedrag zodat jij hier weer iets anders leuks voor kan shoppen. We vinden het dan ook jammer om te lezen dat jij onze uitzondering voor jou alsnog bestempeld als slechte service.
Team The Musthaves

Score voor Fashion Musthaves: 1/5