Anjaly

Oke, 2 combi setjes besteld ( broek en blazer) plus 2 losse broeken.

Kleuren zijn precies wat je online ziet, mooie kleuren en ook de pasvorm is goed gezien het allemaal one size zijn.

Maarre.... Kwaliteit van stof is echt minder voor de prijs dat je ervoor betaald. Meteen na 1 x dragen al gepluis aan binnenkant en dan nog het naadwerk dat overal loslaat bij de broeken, vooral bij de buik gedeelte naar beneden toe.

Verder had ik bij de roze blazer een beschadiging bij de arm, had hierover een mailtje gestuurd maar helaas geen verdere reactie gehad, behalve een automatisch mailtje op 12 maart dat het onder behandeling is, we zijn nu al bijna bij eind april.

Dus ja ben best teleurgesteld...

Reactie Fashion Musthaves:

Hi Anjaly,
Wat leuk dat jij een bestelling hebt geplaatst bij ons en dat je tevreden bent met de kleuren en pasvorm van de items!
We vinden het erg vervelend dat de kwaliteit wel wat tegenvalt, dat is zeker niet de bedoeling! We kunnen inderdaad zien dat jij ons op 12 maart een berichtje hebt gestuurd hierover, wij hebben jouw berichtje op 12 maart direct beantwoord en hebben hierbij om foto's gevraagd van jouw klacht. Helaas hebben wij tot op heden geen foto's van je mogen ontvangen en hierdoor hebben wij jouw klacht nog niet in behandeling kunnen nemen.
We hebben onze mail van 12 maart op 21 april opnieuw naar je verzonden, echter krijgen wij ook hier op geen reactie. Helaas hebben wij je hierdoor nog niet verder kunnen helpen.
We zullen onze mail vandaag (19-05-2020) nog een keer versturen en hopen dat we hier op wel een reactie mogen ontvangen.
Mvg, Team TheMusthaves

Score voor Fashion Musthaves: 1/5