M

Waardeloos!! De verzendkosten zelf betalen en dan ook nog is een label moeten uitprinten..

Reactie Fashion Musthaves:

Hi Melissa,
Wat onwijs jammer om te vernemen dat jij niet tevreden bent met het retourneren en het zelf uitprinten van het retourlabel. Dit hadden we graag eerder van je vernomen zodat wij je de verschillende opties konden uitleggen om het pakketje retour te sturen.
De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening zoals wij aangeven op onze website. De verzendkosten van €4,95 van jouw bestelling hebben wij in deze wel voor onze rekening genomen gezien je voor boven de €75,00 hebt besteld.
Er zijn verschillende manieren om jouw pakketje retour te sturen, wij adviseren altijd om het pakketje via Returnista (DHL) retour te sturen gezien de kosten hiervoor het laagst zijn, wanneer je er voor kiest om het pakketje zelf weg te brengen naar DHL dan mag je inderdaad zelf het retourlabel uitprinten. Je kan er ook voor kiezen om gebruik te maken van de Ophaalservice, hierbij hoef je zelf niks uit te printen en komt de bezorger het pakketje bij je thuis ophalen!
Het is ook altijd mogelijk om het pakketje via PostNL retour te sturen, dan zullen bij het postkantoor zelf een verzendlabel voor je aanmaken en afdrukken.

Hopelijk zien wij je eens terug bij ons in de webshop!♪
Mvg, Team TheMusthaves

Score voor Fashion Musthaves: 0.5/5