Slechte ervaring.Ik heb 3/11/19 een broek besteld,deze zou 4/11bezorgd worden.Niets ontvangen.Het is nu 6/11 en ik hoor helemaal niets.Ik heb berichten gestuurd,krijg daarop steeds een automatisch antwoord,waar ik dus helemaal niet wijzer van wordt.Bereiken kun je hun verder ook niet want het 06 nummer wat aangegeven staat om hun te bellen,is buiten gebruik.Ik heb vandaag weer een bericht gestuurd met mijn ordernummer,ben benieuwd of ik daar een antwoord op krijg.Wordt vervolgd!!Het is duidelijk dat ik bij dit bedrijf met mooie beloftes die niet nagekomen worden,nooit meer iets bestel.

Reactie Fashion Musthaves:

Hi Anonymous, wat jammer om te vernemen dat dit het geval is. Wij hebben dit direct nagekeken en kunnen zien dat wij op elk berichtje van jou hebben geantwoord, zowel via de mail als via instagram. Helaas heeft het item uit jouw bestelling een kleine vertraging opgelopen, deze verwachten wij vandaag of morgen nog naar je te kunnen versturen zoals ook aangegeven in onze eerdere berichtjes.
Excuses voor de vertraging! We wensen je alvast heel veel plezier met jouw bestelling!♪
Mvg, Team TheMusthaves

Score voor Fashion Musthaves: 1/5