Anita van den Berg

Nou dan maar via deze weg,Bestelling Ontvangstbewijs (TMHNL-780043) - 2019-09-26 21:31:41,dit kreeg ik na dat ik besteld heb!!!maar helaas leveren jullie niet wat jullie beloven (voor 22:30 besteld= de volgende dag in huis!!!)en reageren niet op mijn berichtjes.Mijn vraag is wanneer wordt het eindelijk geleverd want dan moeten jullie de tekst echt veranderen dat jullie levertijd meer dan 21 dagen kan gaan duren!!!

Reactie Fashion Musthaves:

Hi Anita,
Bedankt voor je bericht. Wij hebben jouw order met ordernummer TMHNL-780043 meteen even opgezocht in het systeem en kunnen zien dat je een pre-order Musthave hebt besteld. Een pre-order Musthave is een item dat je nu al kunt bestellen, maar wordt verzonden zodra het artikel bij ons op voorraad is samen met de rest van jouw bestelling. (Deze informatie kun je terugvinden in de productomschrijving bij het artikel, in de winkelwagen én op jouw bestelbevestiging).
Wij verwachten dit item in de week van 11 oktober op voorraad te krijgen en dat betekent dat jouw bestelling in deze week zal worden verzonden! Zodra jouw pakket onderweg is ontvang je een e-mail met de Track & Trace-code zodat je jouw pakket kunt volgen. Nog héél even geduld, maar het is het wachten meer dan waard!♪
Mvg, Team TheMusthaves

Score voor Fashion Musthaves: 0.5/5