Shannon

Wat slecht... elke keer gedoe met de levering van mijn artikelen.. bij pre-orders krijg je geen bericht als verwachte levertijd langer duurt dan aangegeven...kan je hier zelf achteraan... bestel je artikelen die wel op voorraad zijn met de gedachte voor 23.30 besteld morgen in huis??? Nou denk maar... gister had mijn pakket binnen moeten zijn.. vandaag is nog altijd de melding van DHL: verzendingsgegevens zijn aangemeld hij DHL, bezorg moment wordt bekend zodra je pakket bij DHL is... uhhh, is mijn pakket uberhaupt meegegeven?? Stuur je een mail.. kan je uiterlijk 3 dagen wachten op reactie .. en telefonisch contact niet mogelijk????? Begin er beetje de balen van te krijgen... wilde de outfit passen voor zaterdag... wordt morgen denk ik snel langs de winkels ..:

Reactie Fashion Musthaves:

Hi Shannon,
Dat is vervelend zeg. We kunnen zien dat jouw bestelling gister is verzonden, deze zou vandaag geleverd moeten worden. Van DHL hebben we vernomen dat er helaas een vertraging is opgelopen en dat het een dag langer kan duren voordat ze jouw pakketje kunnen bezorgen. Wij hopen dat jij jouw pakketje morgen mag ontvangen en hopen dat deze dan nog op tijd binnen is! Excuses voor het ongemak.
Mvg, Team TheMusthaves

Score voor Fashion Musthaves: 0.5/5