Ilse

Op de site staat dat wanneer het product op voorraad is en je voor 23:30 besteld, dat je het de dag erna in huis hebt. Volgens de track en trace is ie nog steeds op dezelfde plek en heb ik nog niks ontvangen, helaas kon ik het jurkje wat ik besteld had niet aan naar een feestje waarvoor ik hem kocht. Daar baalde ik wel van. Hopelijk heb ik de bestelling snel binnen. Dit is de eerste keer dat ik bij the musthaves heb besteld dus verder heb ik geen ervaring met de artikelen.

Reactie Fashion Musthaves:

Hi Ilse,
Wat onwijs jammer om te vernemen dat jij jouw pakketje niet de volgende dag hebt mogen ontvangen. We kunnen zien dat jij bij de bestelling hebt gekozen voor achteraf betalen via Klarna, wanneer jij kiest voor deze betaalmethode dan kan het even duren voordat Klarna jou factuur heeft goedgekeurd. Hierdoor kan het enkele uren duren voordat de bestelling bij ons binnenkomt en kunnen wij deze dan pas verwerken. Wanneer jij kiest voor betalen via IDEAL dan zal de bestelling wel direct binnenkomen zodat wij deze direct kunnen verwerken en versturen.
We hopen je toch eens terug te zien bij ons in de webshop!♪
Mvg, Team The Musthaves

Score voor Fashion Musthaves: 2.5/5