In eerste instantie kreeg ik een goede indruk van het bedrijf. De artikelen die ze aanbieden zijn veelzijdig.
In het verloop van de transactie verliep het contact alleen slecht. Ik heb van verschillende werknemers verschillende leverdata gehoord, waardoor ik telkens teleurgesteld werd. De communicatie lijkt binnen het bedrijf niet op elkaar afgestemd te zijn.
Het product wordt uiteindelijk als positief beschouwd, maar de weg er naartoe kan zeker verbeterd worden.
Wel is er een vereiste aan de klant om enige grafische kennis te hebben m.b.t. het uploaden van een afbeelding. Die heeft niet iedereen ter beschikking.

De kwaliteit van het product.

Op de site kan nog een tussenpost worden toegevoegd m.b.t. het verloop van de transactie. Nu stond er na het betalen van de factuur, 'artikelen op transport'. Nu is alleen niet duidelijk of ze op transport zijn naar het afleveradres, of naar de fabrikant.
Ook de communicatie binnen het bedrijf moet beter, zodat de klant niet verschillende gegevens te horen krijgt.

Reactie The COW company:

Beste,
Bedankt voor de review!
Het klopt dat de communicatie over de levering niet zo is gegaan op de manier die we gewend zijn. En dat vinden - ook wij - erg jammer! Helaas maken wij ook foutjes.. Nogmaals onze excuses hiervoor.
Bedankt voor het meedenken v.w.b. het uploaden van artwork. We hebben je feedback verwerkt en vanaf nu hebben we een gratis logoservice! Bij een bestelling kunnen wij jouw logo omzetten, zodat je er zelf geen omkijken meer naar hebt. Hopelijk kunnen we je hier de volgende keer mee van dienst zijn!
Fijn te horen dat je tevreden bent over de producten. We wensen je dan ook veel uitdeelplezier!
the COW company

Score voor The COW company: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Bedrukte mok