Veen

1 🌟 is eigenlijk nog teveel.
Onze Captur voor een grote beurt naar Roden gebracht. De beurt was niet uitgevoerd, omdat ze hadden geconstateerd dat er veel dingen vervangen moesten worden. Er moest hiervoor een nieuwe afspraak gemaakt worden. Bij die afspraak zijn ook de voorbanden vervangen. De auto opgehaald ( met meteen een melding op dashboard, Controleer bandenspanning. dus zelf lucht erbij in gedaan) De auto had steeds een bonkend geluid. Terug naar de garage, toen werd geconstateerd dat er ruimte op de stabilisatorstangen zit. prima... Het geluid werd alleen steeds erger. Met de kinderen weg geweest en toen ging het bonken niet meer weg. Weer de garage gebeld, mijn man mocht de volgende dag langs komen. s'ochtends ging mijn man nog even kijken bij de auto, toen kwam hij erachter dat de bouten aan beide kanten, gewoon los zaten. Deze zijn dus nooit goed vastgezet. levensgevaarlijk!!! Mijn naam meteen de garage gebeld en aangegeven om de monteur hier op aan te spreken en misschien het materiaal eens goed te controleren en af te stellen. Dit kan echt niet! Moet er niet aan denken wat er was gebeurt als mijn man toch naar Roden was gereden. Dit was voor ons de laatste keer bij Terwolde 😠

Score voor Terwolde Renault: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Captur grote beurt en reparatie