Auke Snip

Ik had vanmiddag een niet zo hoge beoordeling geschreven aangaande mijn probleem met de hoedenplank in een Toyota Yaris die er niet bleek te zijn.
Gebeld naar Emmen omdat het zelfs na schrijven revieuw niet goed voelde en ik mijn frustratie kwijt wilde.Ik wilde er over praten ,in debat gaan .
Toen ik alles had uitgelegd is er toch voor een oplossing gekozen die voor de verkoper best moeilijk was denk ik.Snap best dat de auto verkocht is en dat dan het hoofdstuk gesloten is. Toch hebben ze mij een hoedenplank mee gegeven. Deze kwam uit andere auto waarvoor nu een neem ik aan nieuwe besteld gaat worden. Waar het nu om draait is dat er een perfecte oplossing heeft plaats gevonden. Ik ben zo blij als een klein kind en dus totaal anders gaan denken over dit bedrijf. Ze hebben laten blijken wel degelijk mee te denken met hun klanten en daarvoor indien in staat voor een oplossing te zorgen. Nogmaals wilde ik de afdeling verkoop bedanken en mischien tot weder ziens daar ik zeker de aanschaf van een auto hier zou aanbevelen !

Score voor Terwolde Renault: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: man
Leeftijd: 30