johan

Goed product en snelle levering

goed product

Frenken

Uitstekend

Ruime keuze en goede prijzen. Extra plus is de levering via post nl en niet via DHL!

Ik kan niets bedenken

Hans

Enorm aanbod en prima afhandeling

Keuze enorm groot en veel keus in besteleenheden (ook kleine hoeveelheden, heel practisch).

Wim

Ruim assortiment en snelle levering

Groot assortiment en snelle levering

Leeuwen

Ruime keuze en snel geleverd

Groot assortiment

H Clomp

Voor brievenbuspost zou de verzendkosten wel wat lager mogen.

Patty Wijd

Prima simpel rolgordijn koord besteld en geleverd

Afleveradres Verbrugge

Nog geen ervaring, heb alles door gekregen van een ander.

Weet ik niet

Jammer als je naaigaren besteld en er zijn er maar 2 klosjes moet je later weer bestellen met verzendkosten.

Desiree

Prettig telefonisch contact, over combinaties van verschillende materialen.

De mogelijkheid om de kleuren van gordijnringen en haken / accessoires naast elkaar te zien

ilse van remortel

Het pakket is nog niet aangekomen

goede foto s

leveringstermijn vermelden

Reactie Zelfgordijnenmaken.nl:

Geachte mevrouw,
Wij vinden het spijtig dat uw pakket nog niet aangekomen is.
Geachte mevrouw,
Wij vinden het spijtig dat uw pakket nog niet aangekomen is.
Wat wij nog veel spijtiger vinden is dat u niet de moeite heeft genomen contact met ons op te nemen om te vragen wanneer uw bestelling geleverd zou gaan worden, wat ons de meest logische stap lijkt. Daarvoor in de plaats heeft u ervoor gekozen om een slechte review te plaatsen. Jammer.....
Wij kunnen u in ieder geval wel vertellen dat uw bestelling nog dezelfde dag door ons verzonden is. U heeft ( indien u het juiste emailadres opgegeven heeft) van ons een bevestiging ontvangen met daarin ook het bericht dat PostNL geen briefjes meer in de bus doet maar dat u zelf uw zending in de gaten dient te houden. Van PostNL heeft u dezelfde dag nog wel een mail ontvangen met een track- en trace code. Als wij deze code volgen zien wij dat bezorging op de volgende dag niet gelukt was maar dat het pakket naar een PostNl afhaallocatie gebracht is. Daar ligt het pakket nu al 1 week. Volgens track & trace wordt het pakket morgen aan ons geretourneerd. Een bericht aan ons had een teleurstelling voorkomen.
Met vriendelijke groet, Zelfgordijnenmaken.nl