Het was als Belgisch bedrijf niet mogelijk om zonder BTW te bestellen. De aanpassingen werden manueel doorgevoerd doch dat liet toch een 2-tal dagen op zich wachten.
Na het uitvoeren van een bestelling werden slechts een gedeelte van de goederen geleverd niettegenstaande de goederen wél als geleverd stonden op de pakbon. Iemand telefonisch aan de lijn krijgen om dit probleem op te lossen - een antwoord op mijn vraag te krijgen - blijkt/bleek onmogelijk te zijn daar "men druk bezig was en even geen tijd had voor mij"...

Vrij uitgebreid aanbod

After-sales service
Als zij geen tijd heben voor mij, dan heb ik de volgende keer ook geen tijd voor hen...

Reactie Technirub International B.V.:

Geachte Klant,
Meteen nadat u telefonisch een klacht aan ons heeft doorgegeven hebben wij actie ondernomen. U had alleen nog geen terugkoppeling van ons ontvangen.
Uw levering is door de grootte van uw order in twee pakketten verstuurd. Deze zijn beiden op 18-05 14:37 bij u aangeboden, maar verzenddienst heeft het niet bij u kunnen afleveren.
Vervolgens is het eerste pakket wel opnieuw aangeboden op 22-05, maar ligt het andere pakket om nog onduidelijke redenen op het DPD depot te Mechelen.
Wij hebben nu met DPD afgesproken dat zij deze zo spoedig mogelijk bij uw vestiging zullen bezorgen.
Excuses voor het ongemak, waar wij ernaar streven om elke bestelling goed te laten verlopen. Helaas is dit in uw geval door de pakketdienst niet mogelijk gebleken.
Ik hoop dat u uw pakket morgen zo spoedig mogelijk ontvangt en dat u de artikelen nog op tijd ontvangt.
Klantenservice

Score voor Technirub Vizo International B.V.: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: diverse goederen