Stichting Het Buitenhof, Astrid van Alphen

Team Nijhuis heeft een marketingcommunicatie verdiepingsslag gemaakt voor Het Buitenhof. Een goed uitgewerkt rapport wat een uitstekende toegevoegde waarde heeft voor ons bedrijf. In zeer snelle tijd hebben zij de markt, de doelgroep en de mogelijkheden in kaart gebracht.

Marketing communicatie analyse en advies erg sterk, uitstekende analyse van de zwakke punten van de website + het advies tot verbetering. Creativiteit

In de uitvoering van de Adwords campagne zaten wat missers die ik niet verwacht had van een specialist. Foto's van label a gekoppeld aan de campagne van label 2, twee adwords accounts aanmaken, ons eigen IP adres niet uitsluiten en doelmetingen die in het begin niet kloppen. Uiteindelijk wel goed opgelost, maar verrassend dat wij dat als klant moeten constateren en aangeven. Ook het Facebookmarketing stuk is nog niet zoals we dat gewenst hadden. Doelstelling van de training was het loskoppelen van mijn privé profiel aan het bedrijfsprofiel. Ook dat is nog niet opgelost. In de details en uitvoering kan het dus beter.

Welke dienst(en) heeft u afgenomen?

Verdiepingsslag Marketing en communicatie, Adwords campagnes, Facebook Marketing Training

Score voor Dtch. Digitals: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja