Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid ?
Wordt u professioneel en vriendelijk te woord gestaan?
Wat vindt u van de kwaliteit van dienstverlening van Taxi Brouwer?
Wat vindt u van de kwaliteit van de taxichauffeurs ?
Wat vindt u van de rijstijl van de chauffeurs?
Wat vindt u van de kwaliteit van het wagenpark?

Femke

Nog steeds ontzettend boos over het optreden van Taxi Brouwer. Voor onze bruiloft afgelopen 28 september wilden wij om 01.00 uur van onze locatie in Leiden naar ons hotel gebracht worden. Hiervoor hadden we contact opgezocht met Taxi Brouwer. We kregen echter erg lang geen reactie, waardoor we een andere taxi regelden en netjes Taxi Brouwer dit hebben laten weten. Op de dag van onze bruiloft werden we gebeld (natuurlijk zagen we dit pas de dag na onze bruiloft) en zouden we om 21.00 uur nog gemaild zijn dat het niet mogelijk is om de taxi af te zeggen, terwijl we dit ruim van tevoren gedaan hebben. Hierdoor stonden er twee taxi's om 01.00 uur. Onze ceremoniemeesters hebben het afgehandeld zodat wij rustig naar ons hotel konden. Waar wij ontzettend boos over zijn, is dat die taxichauffeur gedreigd heeft met zaken als 'ik weet waar zij zitten' dus ik zou maar betalen. Hierdoor barstte een van onze ceremoniemeesters in tranen uit. Te kut gewoon. Zo ontzettend belachelijk, ontslag waardig.

Op welke manier heeft u uw reservering gemaakt?

Telefonisch

Score voor Taxi Brouwer: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Welke dienst heeft u afgenomen? :