Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Leone

Het idee en concept vind ik top!

Echter zijn er twee dingen die ervoor zorgen dat ik niet nogmaals een box zou bestellen:
1. Mijn vriend en ik hebben allebei de smaaktest gedaan en daar kwamen tegenovergestelde profielen uit - dat wisten we al. Vervolgens hebben we beide een box besteld maar kregen we exact dezelfde wijnen. Raar! Ook omdat er staat dat je een custom box krijgt op basis van je smaakprofiel.
2. Voor 2x €58 bestelden we dus allebei een box, waar vervolgens dezelfde wijnen in zaten (zonde!). Daarnaast kwam uit een klein Vivino rondje dat de waarde van de wijnen ongeveer de helft was. We begrijpen dat er een verdienmodel aan dit concept verbonden zit, maar als het een initiatief van Grape District is, dan moet je toch iets van schaalvoordeel kunnen bieden?

Al met al voor ons reden om niet nogmaals te bestellen. Jammer!

Reactie Taste Club:

Dag Leone,
Wat jammer om te lezen dat jij en je vriend een vervelende ervaring hebben met onze proefbox. Fijn dat ik je heb gesproken aan de telefoon. Hieronder nogmaals onze reactie.
De proefbox is bedoeld voor iedereen die Taste Club eerst een keer wil proberen, voordat je een abonnement afsluit. De wijnen in deze box zijn samengesteld op een breder smaakprofiel, zodat er voor iedereen lekkere wijnen in zitten. Sluit je vervolgens een abonnement af? Dan wordt jouw box volledig samengesteld op basis van jouw smaakprofiel.
De proefdoos is een eenmalige box en daardoor wat hoger geprijsd. Mocht je kiezen voor een abonnement met 6 flessen, dan betaal je €49,95 per maand. En bij de eerste box krijg je zelfs €10 korting met code TCCX2.
Indien je meer vragen of opmerkingen hebt dan horen we dit uiteraard graag!
Team Taste Club

Score voor Taste Club: 1.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: