Corine Langeveld

Wij zijn NIET TEVREDEN. Wij hebben onze traptreden op de zoldertrap laten bekleden. Wij hadden onze trappen van te voren geheel gerenoveerd en geverfd (goed geschuurd, ook tussen de lagen door, in grondlak en 2 x in aflak gezet). Het was een plaatje en er hoefde alleen nog maar vloerbedekking op gelegd te worden. De finishing touch waar we naar uitkeken! Maar helaas heeft dit NIET het gewenste resultaat. Het verfwerk is op veel plekken behoorlijk BESCHADIGD (ook grote plekken waar je de 'oude' verflaag ineens weer ziet), daarnaast zitten er boven het gelegde tapijt ook allemaal deuken in het houtwerk. Dit schijnt door een bepaald apparaat te komen. Uiteindelijk na twee telefoongesprekken de belofte dat er 10% van de originele factuur wordt terug gestort. Zo'n klein bedrag staat absoluut niet in verhouding met het schuur- en verfwerk dat volledig opnieuw moet worden gedaan.

Melvin van de klantenservice wil graag zijn werk goed doen en is klantvriendelijk, rustig en behulpzaam. Helaas heeft dit voor ons niet tot het gewenste resultaat geleid.

Reactie TapijtNodig | PVCVloerNodig:

Geachte mevrouw Langeveld,
Allereerst dank voor de genomen moeite voor het maken van de review, wij stellen dit altijd ontzettend op prijs en is erg waardevol voor ons om eventuele verbeteringen in kwaliteit en service aan te passen. Vooraf communiceren wij in verschillende documentatie over waar rekening mee wenst gehouden te worden in de voorbereiding alvorens het arriveren van de stoffeerder(s) en bij het leggen van tapijt op de trap.
Met als reden dat dit bij hoge uitzondering effect zou kunnen hebben op het eindresultaat, bij het niet goed aanbrengen van verf of bij het niet goed verwijderen van oude vloerbedekking of lijmresten.
Elk jaar maken wij vele trappen in perfectie en streven er hierbij als meer dan natuurlijk naar, de omgeving prachtig en netjes achter te laten met een tevreden klant bij het eindresultaat. Met uw feedback serieus en ter harte genomen hebben wij dit samen in overleg dit met u tot enige compensatie op te lossen, ongelukkigerwijs had dit voor u niet de gewenste uitkomst.
Desondanks wensen wij u veel plezier van uw nieuwe vloerbedekking.
Met vriendelijk groet,
Melvin
TapijtNodig.nl

Score voor TapijtNodig | PVCVloerNodig: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Tapijt, PVC of Vloerkleed: tapijt