A. Middelkoop

Goede en nette service, komen afspraken na

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank u wel, fijn dat u tevreden bent over onze diensten.

Familie Vinke

Goede en duidelijke uitleg voor dat ze beginnen. Vriendelijk personeel

Reactie Tapijtenreiniging:

Hartelijk dank voor uw reactie.

L van den Hooven

In 1woord SUPER, contract vooraf was al zeer goed, duidelijk, nam de tijd, kwam op tijd, man met duidelijk zeer veel liefde voor zijn werk, nam de tijd, en werd de dag erna gebeld om te vragen of... In 1woord SUPER, contract vooraf was al zeer goed, duidelijk, nam de tijd, kwam op tijd, man met duidelijk zeer veel liefde voor zijn werk, nam de tijd, en werd de dag erna gebeld om te vragen of alles goed was gegaan en of we tevreden zijn.
En dat was het, niks op aan te merken, meer dan tevreden!!

Reactie Tapijtenreiniging:

Wat een leuke reactie, doet goed. Fijn dat het reinigen van tapijt goed is bevallen. Dank voor de beoordeling.

Fabienne

Super tevreden !

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat u super tevreden ben! Dank voor de beoordeling.

v.d. Enden

Prima service volgens afspraak

Reactie Tapijtenreiniging:

Familie v.d. Enden, dank voor de review! Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening.

Petra Wijs

Na 1 keer behandelen was de bank niet helemaal schoon, er waren strepen te zien en ook bij hoofdsteunen nog vuil.
Na telefonisch contact hierover werd er direct zonder problemen een 2e afspraak gepland om zonder extra kosten te komen reinigen. Het resultaat was hierna heel goed. Wat een goede service.

Reactie Tapijtenreiniging:

Fijn dat u tevreden bent over de reiniging van uw bank en nabehandeling service. Dank voor de beoordeling.

Gonnie

Prima. Tapijt werd opgehaald en schoon weer terug gebracht tegen de afgesproken prijs.

Dank voor uw review.

Pieters

Erg tevreden. Bank ziet er weer als nieuw uit.

Reactie Tapijtenreiniging:

Familie Pieters, dank voor de review.

Diana

Ik ben erg tevreden over de service ben ik een vaste klant en het goede resultaat elke keer bij het reinigen van mijn tapijt.
Dank u wel!
Diana

Reactie Tapijtenreiniging:

Dank je wel Diana. Fijn dat u tevreden bent over de reiniging van tapijt.

P. Kleingeld

Prima, op tijd, duidelijk uitleg wat ze gingen doen en hoe schoon het zou kunnen worden

Reactie Tapijtenreiniging:

Mooie klus, bank en gestoffeerde stoelen reinigen. Hartelijk dank voor de beoordeling.