Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Jeroen H.

Na een fikse reis door de welbekende meubelboulevards, landelijk bekende meubelzaken waar 80% van NL zijn inrichting scoort en een online zoektocht kwamen we toevallig uit bij Table Du Sud. Nadat we op de hele gebruiksvriendelijke site onze gedroomde ronde tafel volledig naar wens hadden samengesteld, wilden we deze wel nog even in de showroom bekijken. Dus op een zaterdag naar Heeze gereden waar we in de showroom direct gastvrij werden ontvangen met een bakkie.

Daarna hebben we samen met de vriendelijke medewerkster onze wensen uitvoerig hebben besproken en werd hier ook echt goed geluisterd naar wat wij belangrijk vinden. Uiteindelijk direct een orderformulier ingevuld en besteld. Tafel was binnen 4 weken al leverbaar, super snelle service. Bij aflevering werd de tafel snel en vakkundig in elkaar gezet door 2 vriendelijke en servicegerichte monteurs. Korte uitleg over onderhoud, afrekenen door te pinnen in je eigen huis en netjes een betaalbewijs na. 10/10!

Natuurlijk betaal je voor een goed afgewerkte eikentafel wel een fors bedrag, maar vergeleken met vele andere partijen was dit qua prijs/kwaliteit 100% de beste keuze. Daarnaast super gaaf dat 2 jonge gasten zo'n bedrijf hebben opgebouwd in een paar jaar tijd. Die gun je ook zo'n order!

Online research gedaan op gebruiksvriendelijke website. Vriendelijke medewerkers in de showroom die tijd voor je nemen, goed luisteren naar jouw wensen en niet teveel pushen. Productie is binnen 4 weken afgerond en geleverd aan huis. Tafel binnen 15 minuten in elkaar gezet, korte uitleg over onderhoud van de nieuwe tafel en daarna gemakkelijk mobiel pinnen. Top service van begin tot einde!

Visueel je producten in bepaalde kleurstelling kunnen 'previewen'? Nu zie je de kleur wel in een kleine afbeelding, maar altijd lastig om online te beoordelen. Daarvoor uiteindelijk ook naar de showroom gegaan, maar voor mensen die dit niet kunnen wellicht een goed alternatief.

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Google

Score voor Table du Sud: 5/5