Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Kim

Voordat ik een tafel wilde bestellen wilde ik graag een kijkje in de showroom in Heeze nemen, om de materialen te zien en voelen en een indruk te krijgen van de tafelbladen. De showroom in Heeze is prachtig ingericht en geeft je een goede indruk van de mogelijkheden. Ondanks dat het in de showroom druk was werd er alle tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden. Ik wilde graag verschillende aanpassingen en een onderstel dat niet te bestellen was via de webshop (eigen ontwerp). Ik ben zowel in de showroom als over de mail snel en volledig geïnformeerd over de mogelijkheden. Er werd goed meegedacht.

De levertijd was 3 tot 6 weken. Mijn tafel kon al na 3 weken geleverd worden, echter kwam deze datum mij niet uit. Het was geen probleem om de levertijd een week te verzetten. De communicatie hierover verliep vlot. De chauffeurs waren erg vriendelijk en hebben de zware tafel gemonteerd en direct op de gewenste plaats gezet. Ik ben heel blij met dit prachtige meubelstuk, helemaal naar mijn smaak en een eye-catcher in de woonkamer!

- Fijn overleg en meedenken met het samenstellen van je tafel
- Overzichtelijke website en gemakkelijk bestellen
- Snelle levertijd
- Degelijke, prachtige producten

- Het zou fijn zijn als de ingevulde opmerkingen ook meegenomen worden in de bevestigingsmail/bestellingsoverzicht. Ik kreeg nu even het idee dat deze niet goed waren gecommuniceerd.
- De mail voor feedback kreeg ik vrijwel direct na mijn bestelling. Echter duurt het dan nog een aantal weken voordat de tafel geleverd wordt. Mogelijk is het beter deze op een later tijdstip te versturen.

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Google

Score voor Table du Sud: 5/5