Susteen

S.L.Bakker

Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met iemand die zich als deskundige presenteert. Sociale vaardigheden 0,0. Stelt zich alleen maar voor als ik er 3 x naar vraag. Ongevraagd documenten van tafel pakken. Van de hak op de tak en ratelend als een kip zonder kop. Ik besluit om de regie te nemen en hem structuur aan te bieden in zijn rondgang door het huis. Hij legt niet uit waarom hij foto's neemt van alles. Ik heb te maken met een zombie met de empathie van een deurkruk. Eigenlijk te gek om los te lopen. En daar betaal ik ook nog € 235,35 voor. Ik heb de organisatie al in een eerder stadium laten weten wat mijn ervaringen waren met deze mijnheer. Daar is niet op gereageerd. Daarom doe ik het nu maar dunnetjes over.
de deskundige kwam op bezoek op dinsdag 21 maart om 13:30 uur. Hij kwam overigens al om 12:30 uur zonder te zeggen waarom.

Reactie Susteen:

Geachte heer Bakker, Vervelend dat u niet de ervaring heeft gekregen die we onze klanten willen geven. We zullen het bespreken met de betreffende adviseur. Het opnemen van een label moet volgens strikte regels, waaronder het opbouwen van een dossier met foto's van het pand en details. Het is wel de bedoeling dat dit wordt uitgelegd aan de bewoner. Dit is hier blijkbaar onvoldoende gedaan. Onze excuses daarvoor.
Richard Susteen

Score voor Susteen: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee