Olga van Dijk

Voor Valentijnsdag had ik vouchers voor SS Rotterdam besteld. Helaas was de link die ik op 14 februari aan mijn man stuurde niet meer actief…. Verrassing viel in het water… ook de post kwam niet op de 14e maar pas een dag later. Kortom een teleurstelling. Wat wel goed ging was het contact met jullie (Manon). Per e-mail heb ik gevraagd of de link met verrassings movie nog een keer gestuurd kon worden. Na 1,5 uur had ik een link. Ook al was het geen verrassing meer het was heel fijn dat ik alsnog mijn man kon laten zien wat zijn Valentijnscadeau was.

Contact met medewerkster. Mooi verzorgde communicatie zowel digitaal als de post.

Digitale links niet aanbieden als niet zeker is dat deze op de verrassingsdag nog actief zijn. De gever staat voor joker en jullie maken hiermee geen goede indruk.

Reactie SurpriseFactory:

Beste Olga,
Bedankt voor je review, wij waarderen de feedback. Wij vinden het heel jammer dat het is misgelopen met het doorsturen van het filmpje. Wij zullen dit zeker meenemen in de optimalisatie van onze website. Hopelijk was je man wel blij verrast met het cadeau. Wij wensen jullie alvast veel plezier.
Verrassende groet,
Team SurpriseFactory

Score voor SurpriseFactory: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja