Evie Van Zijl

Het idee van jullie reizen is leuk maar de uitvoering ronduit waardeloos!
Wij hebben met 6 personen kerstshoppen in Maastricht geboekt. Krijgen we een week van te voren te horen dat de gekozen opstapplaats niet meer beschikbaar is! We hebben nu de dichtstbijzijnde opstapplaats in Eindhoven gekregen.. dit betekent dat we met 2 auto's eerst meer dan 30 min. moeten rijden om in Eindhoven te komen om daar vervolgens de auto te parkeren en het laatste stukje naar Maastricht mee te kunnen rijden!! Zo ook de terugweg. Kosten voor extra benzine maken en ook pas vertrekken om 12.00 uur terwijl de kerstmarkt al om 10.00 uur open is. Eer we in Maastricht zijn is de helft van de dag al voorbij.
Jullie voorwaarden hebben dit soort wijzigingen mooi omschreven dus we hebben nou eenmaal dikke pech.. neemt niet weg dat het RONDUIT WAARDELOOS is!

Reactie SurpriseFactory:

Beste Evie,
Bedankt voor je review. Dat is heel vervelend en zonde van jullie gezellige dagje kerstshoppen natuurlijk. Wij hebben dit aangegeven bij de organisator zodat we kunnen uitzoeken hoe dit zo heeft kunnen lopen. Wij nemen nog even contact met je op via e-mail!
SurpriseFactory

Score voor SurpriseFactory: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee