Wim snoeckx

Lang heb ik gesurft op het WWW op zoek naar een infrarood cabine. Supersauna kwam er voor ons als een van de beste uit mede door de zeer informatieve website waar je alles over je nieuwe infraroodsauna kan vinden. Ik ben op een zaterdag morgen naar de shop in Antwerpen getrokken om toch wat meer info te verkrijgen. Corné heeft me daar super geholpen bij de keuze van de infrarood sauna, ik wou eerst voor de full spectrum gaan maar na overleg bleek dit niet de ideale match voor mij wat later zou blijken. We hebben uiteindelijk voor de Fysio gekozen vanwege mijn artritis problemen. Na de sauna besteld te hebben kreeg ik 3 weken later een telefoontje voor een afspraak en een week later werd de sauna door Joep met een glimlach geleverd. Alles is vlekkeloos verlopen van info tot aflevering, helemaal top. Ondertussen heb ik de sauna in elkaar gestoken wat echt vanzelf gaat. De eerste sessies zitten er op en het is een TOP sauna, alles werkt zoals verwacht.

Vakkundige site en personeel in de winkel. De levering met een glimlach en een telefoontje een uur op voorhand zodat je thuis niet gevangen zit. De sauna en lampen zijn van goede kwaliteit en met het actiepakket heb je wat leuke extra's.

Een inhoud van wat er bij zit vooraan het boekje en voor wat welke vijzen dienen. Ik heb enkele vijzen waar ik niet voor weet waarvoor ze dienen maar vermoedelijk is dit een vijzen set ook voor grotere sauna's. Met wat gezond verstand kwam ik er wel uit :-).

Score voor SuperSauna.be: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
1 persoons infraplus Fysio