Ciska

Mijn eerste contact met SuperSauna was een bezoek aan de winkel in Antwerpen. Hier werd alle tijd genomen om mij alles uit te leggen over de verschillende mogelijkheden en welke sauna het beste bij mijn persoonlijke omstandigheden zou kunnen passen.
Zonder opdringerig over te komen! Thuis heb ik op het gemak alle informatie nog eens nagelezen en via de mail kreeg ik nog wat aanvullende informatie van de verkoopster.
Nadat ik besloten had welke sauna ik wilde, kreeg ik keurig via de mail een bevestiging.
Voor de aflevering kreeg ik weer keurig een berichtje over welke dag en van de chauffeur een half uur voor aflevering een telefoontje.
De chauffeur nam de tijd om samen het pakket te controleren en naar binnen te brengen. Ondertussen gaf hij nog wat tips over de werkwijze, erg fijn.
En jawel gister was het eindelijk zover. Na het in elkaar zetten, wat inderdaad met twee personen, en de handleiding goed te doen was, mocht ik eindelijk genieten van datgene waarom ik ten eerste op zoek ging naar een sauna.
In 1 woord GEWELDIG SuperSauna bedankt.

De communicatie is goed. Alles wordt steeds netjes terug gekoppeld en bevestigd naar de klant. Ik heb dit als erg fijn ervaren.

Op dit moment heb ik geen verbeterpunten.

Score voor SuperSauna.be: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Infrarood sauna Infraplus 110 fysio