Een Super bedrijf, zeer behulpzaam, correct en komen hun afspraken na.
Mooi op tijd geleverd. Bij het uitpakken en opbouwen van de sauna kwam ik erachter dat wij een extra optie wat los zou worden meegeleverd niet erbij was. Hiervoor hebben wij contact opgenomen met de klantenservice, deze hebben dit direct gecorrigeerd en het onderdeel werd direct verstuurd. Tevens nog wat vragen over de elektrische aansluiting van de oven , en ook hier werden wij goed geholpen. Wij hebben al volop kunnen genieten van onze sauna. Wij zijn zeer tevreden.

De zaak waar wij gekocht hebben (in Vlierden) had een eenvoudige uitstraling waar diverse modellen sauna's waren opgesteld.
Een vriendelijke en behulpzame verkoper. Gaf duidelijk uitleg en was zeker niet opdringerig. Wij zijn hier " Super" geholpen.

Wellicht is het mogelijk de handleiding iets aan te passen voor het zelf samen bouwen van de sauna.
Met name welke schroeven waarvoor bedoeld zijn gezien de lengtes van schroeven niet veel verschillen maar wel essentieel is voor het samen bouwen. En als het mogelijk is aan te geven wat voor onderdeel in welke doos zit zodat je weet met welke je moet beginnen.

Score voor SuperSauna.be: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Combi-Sauna Geromin 161C+R