Buijsman

Onze zoektocht naar een Infrarood sauna begon thuis, achter de computer. Na het intikken van de zoekopdracht in Google kwam al snel de internetsite van Supersauna.nl te voorschijn. Eenmaal op de site aangekomen werden we blij verrast over de hoeveelheid aan informatie. Alle informatie wordt goed en duidelijk toegelicht én wetenschappelijk onderbouwd met onderzoeksresultaten.
Na alle informatie tot ons te hebben genomen, besloten we op een zaterdagochtend naar het filiaal in Veenendaal afgereisd. Door Michel werd alle informatie goed toegelicht en proactief meegedacht over de juiste type sauna voor ons.
Met een goed gevoel zijn wij teruggereden naar huis en hebben thuis de keuze gemaakt voor de Infraplus 110 Fysio. Een mooie en compacte sauna die voldoet aan onze wensen.
De levertijd zou 6 tot 7 weken zijn, maar na 5 weken werd contact met ons opgenomen om een leverdatum te bespreken. In de 6e week is de sauna bij ons naar volle tevredenheid geleverd.
Binnen een uur stond de sauna in elkaar en konden we gebruik maken van de sauna. Wij hebben de sauna nog maar twee weken, maar kunnen nu al terugkijken op een goede aankoop waar wij geen moment spijt van hebben.

Eerlijkheid en vriendelijkheid van de medewerkers
Goede service en dienstverlening
Afspraak is afspraak
Goede en duidelijke informatievoorziening

Tip: tijdens het verloop van de order konden wij op de site goed het verloop van de order bijhouden. Een tip vanuit ons om bijvoorbeeld per email van tijd tot tijd informatie te verstrekken over het productieproces van de sauna en wanneer de sauna klaar voor transport is. Wellicht met enige toevoeging van foto's over de gekochte sauna tijdens het productieproces zodat de klant meer betrokken wordt bij het productieproces van zijn sauna.

Score voor SuperSauna.be: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Infrarood Sauna - Infraplus 110 Fysio