Yves Van Houdt

We waren al lang van plan een infrarood kamer te kopen. We hebben op vele sites (ook wetenschappelijke) naar relevante informatie gezocht. Maar op de site van supersauna krijg je alle nodige info mooi gebundeld. Daarna zijn we naar de winkel in Antwerpen gaan zien naar de verschillende modellen. We kregen toen ook alle nodige uitleg. De verkoper luisterde goed naar onze verwachtingen en toonde ons een aantal modellen. Wat vooral interessant was, is dat je in alle modellen kan gaan zitten en uitproberen. Hierdoor konden we de juiste keuze ter plekke maken.
De levering gebeurde 7 weken na de bestelling. Het waren 3 grote kartonnen dozen die we netjes binnenkregen. We hadden gekozen om het zelf te monteren. Diezelfde dag nog hebben we de infrarood kamer gemonteerd en 's avonds heeft mijn vrouw al kunnen genieten van de heerlijke droge warmte.

Veel modellen waar je uit kan kiezen en goede uitleg online en in de winkel. De modellen kan je zelf uitproberen in de winkel.

We vonden de handleiding niet voor de montage. Door even te bellen naar Supersauna konden we de handleiding vinden in het dak van de kamer. We moesten een plaat losmaken. Misschien een sticker aanbrengen op die plaat en niet op de doos waar dak en grondplaat inzit.

Score voor SuperSauna.be: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Infrarood sauna - Infraplus 110 White ceder