Kwaliteit
Aflevering keuken
Deskundig advies
Prijs

Laurens

In december heeft Superkeukens bij ons een keuken gemonteerd. In eerste instantie leek alles goed te zijn gegaan op wat afwerkingsfoutjes na, maar toen we de keuken gingen gebruiken bleek de afzuigkap niets af te zuigen. Oorzaak: de buis zat los. Monteur wederom gekomen om de buis vast te maken. Probleem 2: de afzuigkap maakt heel veel herrie. Superkeukens gebeld en die stuurde mij door naar de leverancier Electrolux. Electrolux langs en die vonden dat er niks geks was, dit terwijl de afzuigkap 90 decibel op de zachtste stand produceerde waar 54 decibel volgens de handleiding is toegestaan. Wel keken ze ook even naar de buis. Wat bleek: dit had een harde buis moeten zijn in plaats van een flexibele en bovendien zat er een knik in de flexibele buis waardoor de afzuigkracht gering was. Inmiddels is bijna mei en zijn we 5 maanden verder, Superkeukens zegt dat de monteur in juli langs kan komen. Of daarmee de herrie weg is? Ik betwijfel het. Superkeukens wijst continu naar de (ZZP) monteur of Electrolux, terwijl ik toch echt mijn keuken en montage bij hun heb afgenomen. Ik word er knettergek van. Ik ben al die tijd vriendelijk gebleven maar de maat is nu echt vol. Heel jammer, want de keuken is verder hartstikke mooi.

Score voor Superkeukens: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee