Kwaliteit
Aflevering keuken
Deskundig advies
Prijs

Bart van Gastel

Na vele bezoeken bij verschillende keukenleveranciers, kwamen we bij Superkeukens Beuningen terecht. Na een huisbezoek bij ons thuis, kregen we op maat ons eerste keukenontwerp binnen. Na nog een aantal bezoeken in de showroom in Beuningen, waarin we toch vaak nog in samenspraak vele veranderingen hebben doorgevoerd, kwamen we tot ons definitieve ontwerp. Het duurde toentertijd nog ca 6 maanden voordat de keuken geplaatst kon worden in onze nieuwbouw. Het plaatsen van de keuken is geheel volgens afspraak gedaan en ook enkele weken na plaatsing hebben we bij enkele problemen met onze oven en kraan snel hulp en service ontvangen. Het hele proces bij Superkeukens (via oa Jeremy) hebben we als heel fijn beschouwd! Geen vraag of opmerking was te veel en we kregen altijd het gevoel dat er echt naar ons geluisterd werd. Al met al zijn we zeer tevreden met de keuken, de service en ook de prijs was goed in verhouding met de kwaliteit!

Klantgericht, snelle service, goede prijs/kwaliteit verhouding

In ons ontwerp hadden we boven onze gootsteen een soort van kapstok (plank met haakjes, leuk voor borstels dachten we) ingetekend. Na plaatsing bleek het toch teveel gewoon op een kapstok en niet functioneel. Hier had de adviseur wellicht wat kritischer op mogen zijn.

Score voor SuperKeukens: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja