Kwaliteit
Aflevering keuken
Deskundig advies
Prijs

P. Tempelman

Als je een mooie keuken wilt ga dan naar Superkeukens Capelle. Echt in één woord SUPER!! Superkeukens Capelle is een zeer betrouwbare zaak. Je krijgt mooie realistische prijzen. Je wordt totaal NIET opdringerig geholpen maar krijgt goede informatie en tips. We zijn diverse keren langs geweest en elke keer word je vriendelijk en goed geholpen.
De offerte is gemaakt door Rosalie in een prachtige 3D tekening. We hebben al onze wensen uitgesproken, ze denkt geweldig goed met je mee en is ontzettend vriendelijk. Je mag zo vaak terugkomen als je wilt. Uiteindelijk hebben wij een mooi ontwerp gekregen met prachtige combinaties. Het inmeten ging zeer goed. De levering was zoals afgesproken en goed. De communicatie voor de levering en daarna (after sales) is top met Niels, Martin en René.
Bij ons zat er een klein scheurtje in een kast (transportschade) en die werd direct opnieuw besteld, totaal geen enkel probleem. Binnen enkele weken direct mooi opnieuw geplaatst.
Onze hoekkeuken is geplaatst door hun vaste monteur Pim. Dat is echt een kanjer: werkt snel, zeer vakkundig, heeft oog voor details, netjes en vriendelijk. Super netjes en prachtig geplaatst !!
Het eindresultaat voldoet aan al onze verwachtingen. Geweldige kwaliteit kasten en werkblad. We hebben de keuken nu 4 maanden in gebruik.
Wij zijn heel erg tevreden over Superkeukens Capelle en raden dit bedrijf bij iedereen aan. Ze zijn eerlijk, betrouwbaar, mooie prijzen, komen afspraken na, vriendelijk, snel, netjes, geweldige montage. In één woord een topbedrijf.

deskundig, vriendelijk, mooie prijzen, geweldige kwaliteit

Score voor Superkeukens: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja