Kwaliteit
Aflevering keuken
Deskundig advies
Prijs

D

Wat een amateurs zeg bij sk Uden. Keukenplan was snel getekend en de keuken was snel samen gesteld. In eerste instantie na bij menig concurrent te zijn geweest dachten we tevreden te zijn. Geen gepush of enige vorm van druk.

Toen kwam de eerste monteur om de keuken in te meten en te kijken of er nog aanpassingen gedaan diende te worden door ons, Nee hoor alles is in orde.

De dag van de plaatsing kwam een andere monteur, oostblokker samen met zijn vader die geen woord Nederlands sprak. Toen ons fornuis geplaatst ging worden begon het eerste gezeik al. Het stopcontact moest lager geplaatst worden anders kon het fornuis er niet in. Dit ging wel kosten met zich meebrengen en ik moest zelf onderdelen gaan kopen bij de bouwmarkt. En het ging ons 80 euro kosten anders ging hij naar huis.
Al met al maar hieraan voldaan omdat we anders geen keuken hadden.
Nu bleken er 3 panelen beschadigd te zijn en de ombouw van de koel/vriescombinatie en dit zou op het afleverformulier genoteerd worden.
In de vaatwasser zaten een paar vaatwasblokjes die we erbij kregen had ik zelf gezien.
Nadat de monteur vertrokken was hebben wij de gehele keuken grondig schoongemaakt.

Wat blijkt tot onze grote verbazing, dat de monteur gewoon de vaatwasblokjes gejat heeft. Is toch G*D niet normaal.

Tevens bleek er nog een beschadiging te zitten in het aanrechtblad.

Nu begint het echte gezeik, de keuken is begin november geplaatst, na wekelijk zeiken bij sk is er eindelijk een monteur gekomen die het blad gerepareerd heeft, dit heeft hij overigens keurig gedaan.

Begin februari telefoon van de planner van een monteur dat hij 2 panelen wilt komen vervangen op dag en datum. Wij vermeld dat het 3 panelen en een ombouwkast zijn, hier wist hij niets vanaf en ging overleggen met sk. Daarop gezegd dat hij alleen kan komen als hij alles komt vervangen.

Tot de dag van vandaag 28 april 2021 nog steeds geen gehoor van sk om de beschadigde panelen te komen vervangen. Als je belt, wordt je altijd terug gebeld zeggen ze. Ik vraag met af door wie want we zijn nog nooit teruggebeld.

Echt wat een waardeloos bedrijf, stelletje amateurs zijn het.

MENSEN DENK NA VOORDAT JE MET SK IN ZEE GAAT!!!!

Alles

Score voor Superkeukens: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee