Kwaliteit
Aflevering keuken
Deskundig advies
Prijs

Familie Pawiro uit Almere

Wij zijn superblij met onze nieuwe keuken van Superkeukens! Het is in werkelijkheid veel mooier dan wat we hebben durven dromen. Vanaf onze 1e afspraak bij Rob de Vries hadden wij het gevoel dat hij onze wensen volkomen begreep en dat zagen wij terug in het ontwerp dat hij voor ons maakte. Wij wilden graag een open keuken en bijbehorende grote hoge kast met daarin een nis, die voor genoeg opbergruimte zou moeten zorgen. Deze kast zou voor een deel in de keuken staan en ook deels in de woonkamer. Best een lastige klus, want hierdoor zou de keuken in zijn totaliteit dus ook de sfeer van de woonkamer bepalen. Er moest dus een keuken worden gecreëerd die behalve goed functioneert ook tegelijkertijd perfect moet passen bij onze woonkamer. Vanaf het begin wisten wij dat het een donkere blauwe keuken moet worden met marmerenlook werkblad. En om wat warmte te creëren heeft Rob geadviseerd hout erbij te doen. En ja hoor.... dat heeft zeker goed uitgepakt, want alles klopte gewoon. Vervolgens nog de nodige apparaten uitgekozen en voilá, onze droomkeuken was gerealiseerd! Gelijk erna is de keuken besteld en na 3 maanden werd het door zeer vakkundige monteurs van Nivedo geplaatst. En nu staat een prachtige keuken in onze pas gekochte huis en staan we dagelijks met volle teugen ervan te genieten.

Filia en Elles Pawiro uit Almere

Heel vakkundig en denkt vooral mee.

Meer apparaten van diverse merken ook los in de showroom plaatsen.

Score voor Superkeukens: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja