Kwaliteit
Aflevering keuken
Deskundig advies
Prijs

Elco Verspaget

In het begin erg goed geholpen. Hele mooie keuken, door corona iets later geleverd. maar dat is niet erg! uiteindelijk keuken binnen maar toen bleken er een paar dingen niet goed te zijn. Spoelbak zat een klein scheurtje in en er miste een handgreep. Ook was de wasbak niet ingefreesd zoals wel had gemoeten. Tot zover niet veel bijzonderheden alleen moest er een nieuw blad komen. TOEN BEGON DE ELLENDE! Ik kan hier een heel lang verhaal neerzetten over hoe alles is gelopen maar hier de verkorte versie: na een week of 6 was het blad binnen. na 12 telefoontjes en NA 6 WEKEN kon er pas een afspraak ingepland worden. inderdaad erg lang wachten op een telefoontje. vervolgens komt een week later de monteur hier. NU BRAK HELEMAAL MIJN KLOMP. hij zei: "Het is meer werk dan verwacht dus ik kom een andere keer terug, hier heb je je spullen". Zonder pardon loopt hij weg en rijdt aan. Nu zit ik hier met een nieuw blad in de woonkamer en geen monteur die het komt maken. Ook is er weer geen afspraak gemaakt wanneer hij het wel komt doen. Voor de goede orde; ik heb 4 keer uitgebreid uitgelegd aan de telefoon wat er moest gebeuren.
Hoop dat het nog een keer gemaakt gaat worden. keuken in januari besteld en nog niet af!!

prijs-kwaliteit

service

Score voor Superkeukens: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Geslacht: Man