Kwaliteit
Aflevering keuken
Deskundig advies
Prijs

A. Bostanci

Ik heb een keuken gekocht bij Superkeuken in Huissen van 15k. Zij zijn onderdeel van Jansen Totaal wonen. Keuken is op afgesproken termijn geleverd. Tijdens de levering zijn er aantal zaken niet goed gegaan door apparaten vergeten te leveren of beschadigd leveren. Deels zijn goed terecht gekomen, wacht nog op een product. Nadeel is dat de apparaten zijn geleverd nadat de monteur langs is geweest. Dus de keuken is gemonteerd muv producten die niet geleverd zijn. keuken is half af.

Er zijn aantal zaken niet goed gegaan;
- tijdens de verkoop zijn er apparaten getoond en geselecteerd door ons. Achteraf zagen we dat er verkeerde producten zijn geselecteerd in de order en verkeerde is geleverd en gemonteerd. Dus je kiest voor type A en type B wordt geleverd. Terwijl je het idee had dat je voor type A betaalde.

- Producten die als eerst geselecteerd zijn, dus bij het eerste gesprek zijn bij 2e offerte verdwenen. Bijv tijdens de afspraak spreek je alles in detail net zoals een zijwandpaneel die gelijk moet zijn aan voorpanelen. Deze wordt bij eerste gesprek meegenomen in de offerte maar nadat je het geaccordeerd heb en paar keer voor aanpassingen gaat en dit laat doorvoeren (op ander vlak), verdwijnt dit uit de offerte. Je betaalt er niet voor, maar je mist het wel....

- Afmetingen die niet goed en duidelijk zijn besproken en achteraf zit je met een blad van paar duizend die niet past in de hoek.

- Onderdelen net als bestekbak tijdens gesprek afgesproken, maar niet meegenomen in de offerte en ook niet geleverd.

- Verkeerde kast geselecteerd voor een diepvries. We hadden gekozen voor een kleine diepvries in de hoge kast die 2 meter is en het apparaten aan de onderkant gekozen, maar na montage kon diepvries alleen maar aan de bovenkant geplaatst worden, dus verkeerde kast. Nu hebben we lades in diepvries die we niet bij kunnen en een huishoud trap gebruiken.

Nog andere kleine dingen, maar deze zijn niet waard om op te noemen. Ik heb een mail opgestuurd en alles duidelijk aangegeven, maar nog geen reactie. Ben benieuwd hoe dit afgehandel gaat worden. Gaan ze voor klant of voor geld.
Ik zou een goede referentie zijn voor hun in mijn omgeving, maar geloof me dat dit te ver gaat. Mijn referentie krijgen ze zeker niet!
In eerste instantie had ik een goed gevoel bij maar nu ben ik niet tevreden over de situatie.

Ik wil de producten ontvangen waar ik voor heb betaald!

Dit is wat ik meemaak en wil graag met je delen.

- gekozen keuken moet ook overeenkomen met de order
- Bij leveren overzicht bieden wat geleverd is, ipv handtekening vragen voor 30 dozen en weggaan. Probleem wordt bij ons gelegd indien we onderdelen missen.
- indien er zaken zijn die niet goed is gegaan, meer naar klanttevredenheid dus betere service.

Score voor Superkeukens: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Geslacht: Man